livadapoştei.bv

Cică a fost odată, ca niciodată, un băiat tare bun si tare drag mie. Unii – cei ce l-au auzit vorbind – spun că are voce de povestitor. Alţii – cei ce l-au citit – spun că este un scriitor înnăscut.

Şi-ntr-o bună seară de primăvară mi-a povestit de locul lui secret, în care ascunde toate lucrurile frumoase. Locul acesta este de fapt o hală uriaşă, care tot creşte şi creşte, şi adăposteşte într-însa frânturi din Bucureştiul de altădat’, casa pipernicită cu gard alb, de care era agăţat un carton unde scria cu carioca albastră ‘BORŞ 2 lei L’, tramvaiul care mergea pe cheiul Dâmboviţei până la Ciurel, mărfarul cu care-a fugit de la Sinaia, va leato 1979, la ceas de-amiză târzie, către sfârşit de gustar, la numai unspce anişori, revistele cu Pif şi Hercule, cărţile cu Măcuşor şi Cocofifi, mormanul de frunze fumegând molcom toamna târziu, Istoria ieroglifică, cerneala din călimară ori nisipul încins de pe plajă.

Şi văzând eu câte frumuseţi poate ascunde locul lui secret, smerit am cerut îngăduinţă să pitesc şi eu câte ceva acolo. Şi-am ascuns livadapoştei.bv, ca s-o feresc de construcţii şi blocuri şi s-o păstrez aşa cum mi-a rămas în suflet de pe vremea în care eram abia un boţ de om.

7 Responses to “livadapoştei.bv”


  1. 1 windwhisperer August 9, 2008 la 1:31 pm

    Mai este loc si pentru o adiere de vant???
    e tare frumos la voi !!! Am voie???
    thx , j.

  2. 3 camelguilde August 14, 2008 la 7:15 am

    win:
    Adierea de vânt este binevenită! Să aducă un iz de prospeţime între toate mai vechi ori mai noi din hala secretă, să răvăşească neastâmpărat câte un colţ, doar ca să-ţi amintească de lucrurile frumoase cam de mult uitate. Te primim cu drag!

  3. 4 pinguilde August 16, 2008 la 6:27 pm

    Aici nu se mai scrie nimic? Eeeee. Toata lumea sa lasa pe tanjeala.😉

  4. 5 alexandru Aprilie 19, 2010 la 12:11 am

    Ba se scrie, dar trebuie ademenite muze, gâdilate prelung, deh.

  5. 6 camelguilde Aprilie 28, 2010 la 9:36 pm

    Iaca, am reuşit să prind muza!
    În fapt de seară, cu murmur de primăvară în priviri.
    Acu’ o gâdil prelung şi-aştept să văd ce-mi picură de sub peniţă.

  6. 7 musiualexandru Mai 10, 2010 la 1:54 am

    Îti picura miere aurie si-o sa poti sa lipesti flori de gutui pe semnale de mirare.


Lasă un răspuns

